A kétszintű ügyfélhitelesítés mindössze pár másodperccel hosszabbítja meg a NÚSZ Zrt. weboldalain (ematrica.nemzetiutdij.hu, illetve hu-go.hu) végzett internetes vásárlás idejét. A bank minden egyes tranzakció esetén megerősítő kódot küld az érintett bankkártyához tartozó, a kártyakibocsátó banknál megadott telefonszámra - írja a cég.
A már megszokott kártyaadatok (név, kártyaszám, lejárat, CVC/CVV kód) mellett ezzel a kóddal lehet megerősíteni és végrehajtani a pénzügyi műveletet.
Fontos, hogy az ügyfelek azt a mobilszámot használják, amit a bankjuk is nyilvántart. Ellenkező esetben ugyanis nem fogják megkapni a bank azonosító kódot tartalmazó sms-ét, s nem tudják majd végrehajtani a vásárlást. Az ügyfeleknek tehát ellenőrizniük kell, hogy a kártyakibocsátó bankjuknál milyen telefonszámot adtak meg, hogy valóban jó mobilszámra menjen a bank üzenete.
Ez az egyszerű megoldás jó a bankkártya tulajdonosoknak, mert így senki nem élhet vissza az adataikkal, s a csalók sem károsíthatják meg őket. A szolgáltatás ráadásul díjmentes, az azonosító kódot tartalmazó rövid sms-ért a bank nem számít fel külön díjat.
A NÚSZ weboldalain tavaly egyébként több mint 800 ezer tranzakciót hajtottak végre az ügyfelek közel 60 milliárd forintos értékben.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Forradalmi magyar találmány, ami 30 százalékkal meghosszabbíthatja az állatok életét

Utolérte a Revolutot a jegybank

Varga Mihály beadta a derekát, ennyivel lesz olcsóbb a bankolás

Döbbenetes nyomon a német titkosszolgálat: oroszok állnak az iszlamista terrortámadások mögött?

Izrael kontra USA: Orbán zsidó barátja se tudta meglágyítani Trump szívét

Komoly változás jön az MVM számlázásában: nagy tárhelyet kér a szolgáltató

Hálapénz helyett jöhet az adomány a kórházaknak

Rossz helyre tévedt Ukrajnában két kínai, haza már nem jutottak

Ismét eladó a Dunaferr
